Czy wygram w Totka – odp. na komentarz

Pytania o gry losowe są szczególnymi pytaniami. Bliżej  im to teorii chaosu, niż  do, w miarę opanowanego,  świata emocji, z którym  tarot sobie świetnie  radzi.

Pamiętajmy, że trafienie  szczęśliwej szóstki liczb jest bardzo, bardzo rzadkie. A wyciągnięcie karty na TAK lub NIE –  łatwe, co druga karta, powiedzmy, będzie odpowiedzią na tak. Jeżeli zadajemy pytania o gry liczbowe – to NIE INTERPRETUJEMY odpowiedzi, bo z liczbami się nie dyskutuje 🙂

Żeby odpowiedź kart  choć trochę  „uszanowała” trudność trafienia szczęśliwych liczb w Totka, musimy ustalić własny kod, własną umowę z kartami. Ten układ musi być równie rzadki dla  tarota. Może nie aż tak, jak główna wygrana, ale rzadki na miarę 78 kart w talii.

Ja się umówiłam z moim tarotem, że na pozytywną odpowiedź dla pytania: Czy wygram 6 w Totka? muszę wyciągnąć 3 karty, a każda będzie kartą denarów.

Myślicie, że mi się to kiedyś udało? Nie.

Owszem, zdarza się wyciągnięcie takiej denarowej trójki kart w innych sprawach. Ale to odpowiedź na inne pytania i co innego znaczy.

Wszelkie pytania na TAK lub NIE przypominają trochę pytanie o gry losowe, ja ich unikam. Zamiast pytania: Czy Robert  mnie kocha? proponuję pytanie: Jakie są uczucia Roberta do mnie?

Pisałam o tym trochę  przy okazji pytań testowych. Zamiast pytań zaczynających się od słów: Czy… Co… lepiej zadać takie na: Jaki…Jakie…. Jak….

 

Co do umowy z kartami: możecie się inaczej umówić w kwestii Totka, ale musi to być układ kart, który się rzadko zdarza.

 

Powodzenia w grach losowych!!!!!

 

2 Komentarze (+add yours?)

  1. Katarzyna
    List 16, 2014 @ 21:41:21

    A czy można powiedzieć że ktoś nie ma poco grać bo nie wygra. Mam na myśli gry losowe.

    Odpowiedz

Skomentuj

Agata Bleja – Agafia

Kursy tarota, tarot bez tajemnic, szybka nauka wróżenia z tarota, intuicyjna nauka znaczeń kart, wróżby tarota

Statystyki bloga

  • 66,881 odsłon
